Tomtenissarna



Pricis innan jul fick vi komma hem!!! Vilket var underbart skönt och skrämande på samma gång.
När vi väl kom hem känndes det som och nu då...jag kan inte det här. Vart är maualen???

Vi firade i alla fall jul hos min syster yster, Vilket var jätte trevligt. Första gången som vi tog oss ut med. Inte dåligt. Dom fina tomte kläderna fick dom av fina moster. Kläderna var stl 50. men gigantiska. Dom hade stl 42 eller så när dom föddes. Vi hade några stl 44 kläder som oxå var för stora...

Jag ser fortfarande ut som en elefant på bilden. Jag trodde att kg skulle försvinna när barnen var ute. Nej inte på mig. Jag forsatte att svälla EFTER förlossningen. Vilket var normaltt enl dr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0