Lördag morgon

Lördags morgon. Barnen och Michael sover!!! Så nu är det lungt och skönt. Planerna för helgen är väl inte så många. I dag måste jag på stan och lämna tillbaka/byta kläder. Michael måste köpa  kostymer....han börjar sitt nya jobb på tisdag och måste bära kostym och slips varje dag. Han börjar som IT chef på Dr Oetker. Så nu kommer vi att äta fryst pizza varje dag.....Jag är väldit stolt över honom i alla fall.

På söndag kommer vi ev att få besök av min kompis Seny o hennes sambo o och senare en arbetskamrat till Michael som gärna vill träffa Piff o Puff

Bosse du kan sluta att läsa här, det är inte bra för ditt hjärta.
På måndag ska vi på 2 husvisningar...detta är det första som jag är mest intresserad av http://www.funda.nl/koop/almere/huis-10411122-saxofoonweg-75/fotos/

Och detta är det andra
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-29578446-willem-pijperstraat-26/fotos/

Men jag är kluven. Jag vill jätte gärna köpa hus och känna att här ska jag bo. Jag har ju flyttat några gånger. Ca 35,Jag trivs väldigt bra här i Holland. Bättre här än i Sverige, men jag saknar min famielj och sedan Piff o Puff kom har det blivit värre. Så familjen flytta hit!!!!
Så på ett sätt kan jag tänka mig att bo i Sverige bara för att vara nära familjen. Jag skulle gärna vilja bo i Stenungsund!!!! Där finns det många fina hus med, nära till syster och kusin Tobias, nära till morfar och kusin Therese.
Men mewn vi får väl se vad som händer i framtiden, även om vi köper hus behöver man ju inte bo där för resten av livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0