Gyn besök

i går var det dax att att gå till gyn och göra det där cancer provet... Vilket jag inte har gjort på 10 år.
jag hatar att gå till gyn så jag har alltid bra ursäkter att inte gå dit.  Men nu efter gradiviteten borde man väl vara van med gyn besök. Minst en gång i månaden fick jag lägga mig i den härliga stolen....hmmm.
Som sagt i går gick jag dit, stolt över mig själv. Men det gick inte att göra något prov. Jag hade för starka muskler i bäckenbotten och kunde inte slappna av. Så nu var jag där i onödan. Gyn dr, hade inte sett så starka muskler tidigare, det känns bra att höra för mig, det är ju bara 5 månader sedan Piff o Puff kom. Även om dom kom med snitt. Alex låg långt ner i bäckenen från början, från vecka 23 kunde man inte mäta hans huvud mer, för att det låg så långt ner. Det var den största annledningen till att jag skulle vila och ligga ner så mycket som möjligt. Vilket gick så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0