Tisdag och power walk



Tisdagen började med 10 km power walk mewd killarna kl07.00. En perfekt start på dagen. Kolla vädret!!!
Sedan gick det väl inte så bra. Efter gröt frukosten var det meningen att Piff o Puff och jag skulle ta bussen till stan... vi kom inte så långt. Medans jag tog på mig fick båda sammanbrott och skrek som dårar. Vilket brukar gå över efter 5 min eller när vi kommer ut. Satt Domino i vagen som skrek så han var blå. Skulle ta på Alex som då spydde över hela mig. Då gav jag typ upp. Jag la dom i sängen i stället 30 sek senare sov dom båda.
När dom vakande på vi en power walk till på 1 timme. Så ute har vi i alla fall varit.
Till lunch fick dom kyckling, vilket var väldigt uppskattat. Dom skriker för att jag inte hinner mata dom fort nog....tålamod har inte mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0