Roligt

Måste bara berätta något som jag tycker är riktigt roligt.

I går när jag var ledig gick jag o huliganerna o hälsade på deras farmor & farfar. Det är ca 1 mil dit o 1 mil hemDet var verkligen kanon väder 25 grader och strålande sol. När jag skulle gå tänkte jaf ska jag ta med regnskyddet till vagnen, men barnen var lite hysteriska så jag sket i skyddet, ville bara ut. Dom brukar tystna när vi kommer ut.

Vi gick till farmor o farfar, varmt var det. Fikade och började gå hem. När det är ca 3 km kvar hem. Så öppnar sig himlen. Kul!!! Vi sprang in under ett litet tak i alla fall. Där stod en kille i 35 års åldern och vi började prata om allt o inget medans det regnade. Efter några minuter kom det en dam på typ 70 springades och ställde sig under samma tak. Hon fick se vagnen och frågade om det var tvillingar. Sedan frågde hon killen och det var tjejer eller killar. Killen fick total PANIK. NEJ nej det är inte mina!!!! "jag går nu" det regnade fortfarande som bara den. men han sprang ut i regnet. jag o damen skrattade som bara den.

Jag gissar att han inte ville ha barn.

Summan av det hela. Jag ska alltså inte ut o flörta när jag har barnen med mig.

Men när Michael är ute själv, kommer det alltid fram en massa tjejer och flörtar med honom....Frågar om han behöver hjälp osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0