Helgen



Helgen var hur bra som helst. Vädret var kanon 25 grader. En aning för varmt.Planen var att Piff och Puff skulle få inviga sina nya badbyxor. Men när vi kom till stranden var dom inte på humör direkt. Så vi sket i detVi gick till stranden som ligger typ mitt i stan, det tar en timme att gå, det var varmt. Så det var väl inte konstigt att barnen flippade ur.Men jag hade med mig vårat överlevnads kit. Fruktpure. När dom får lite fruktpure blir dom alltid tysta och glada. Så nu för tiden går jag ingenstans utan fruktpure :)

Söndagen hade Puff = Domino en riktig offday!!! han vaknade på felsida redan kl 05.30. Han skrek hela dagen med ett uppehåll mellan 14-16 typ. Då vågade vi oss hem till farmor och farfar på den obligatoriska söndags fikan. Det gick ganska bra. Men sedan började han igen. Eftersom han håller på att få tänder och det var kvavt som bara den, misstänker jag att det var det som gjorde hans dåliga humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0