BVC


Förra veckan var det dax för dr besök på BVC. Killarna fick med beröm godkännt på alla punkter.
Dom växer som ogräs. Nu är dom nästan i kapp 6 månaders bebisarnas i vikt och längd.

Alex: 7300 65 cm lång
Domino: 7400 63 cm lång

Det var väl jag som inte fick godkännt spm mamma. Vilket jag inte bryr mig ett skit om.
Dr klagade på matschemat.....

05,30 Ersättning 200ml
09,30 Gröt och ersättning om dom vill ha, vilket inte häder längre
13,30 Varm mat, hemlagad eller från burk och ersättning om dom vill, men det vill dom inte
17,30 kvälls gröt i flaska

Jag måste ge dom en massa jous och kex och vet inte vad. Dom måste oxå äta ersättning minst 3 ggr om dagen.
Men jag följer mitt eget schema. Dom har aldrig vuxit så mycket som på denna månaden. Dom är oxå mycket glader på dagarna inget gnäll osv. Så varför ändra ett bra koncept.
Jous får dom inte, dom får vatten!!! Hemska mamma som jag är.
Frukt pure får dom varje dag med....

Vi började med Alex och Dr frågade en massa, bla om dom går på dagis. Förklarade att dom går hos dagmamma 3 dagar i veckan tills 1 Juli då börjar dom på dagis.
När det var Dominics tur så börjar hon, så han går på dagis 2 dagar i veckan och han ammar....????

Behöver jag säga att jag inte gillade Dr???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0